24 Mei 2010

MASUM FaSa KeDua..

arini ari ketiga aku kat UKM bangi...
penat trenin pun tak bis lagik...
tapi td first GAME kitorg...
lawan UM...
hari ni sume men pakat tak jadi beb...
tatawu nape...
aku SOOT pun sume KE LAUT....
padahal mase trenin bagus kot...
keeper pun tergamam tgk aku SOOT... haha
kitorg kalah 4 0 dengan UM tadik...
padahal chances kitorg lebih 12....
coach ckp maybe luck tade kot...
budak2 len pun ckp kitorng first game memang mcm nih... slalu KALAH...
tapi kesian kat supporter kitorg...
sanggup datang dari USIM 2 bijik BUS sebab nak tgk kitorg maen tadik...
tapi kitorang dah kecewakan diorg...

besok kitorg ade GAME lagik dengan UDM...
tdik kitorg da tgk game diorg...
dah jampi2 sket... hehe
INSYAALLAH kitorg akan wat yg tebaek esok...
kitorg akan harumkan name UTM...
gamba2 banyak DER...
series aku paling KACAK...
nanti gua COLLECT gua kasik masuk ini LAMAN.. Hahahh

*Sape2 ade berdekatan lembah kelang... kalu rajin dtg ah SPORT PLANET KAJANG... game futsal MASUM sedang berlangsung kat cni ini minggu... ok chiau... gua PENAT tak abes lagik..

1 ulasan:

A berkata...

4-0? baik lu tukar lu punya hobi dari main bola ke main congkak..

hahahaa..